ثبت نام | ورود
English
امروز سه شنبه 1403.1.28 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مدیریت پروژه

معرفی اجمالی نرم افزار GanttPRO

معرفی اجمالی نرم افزار GanttPRO

GanttPRO یک نرم افزار آنلاین نمودار گانت است که به مدیران پروژه کمک می کند تا برای پروژه های خود به طور موثر برنامه ریزی کنند. با استفاده از این ابزار آنلاین ، همیشه پروژه های خود را به موقع انجام می دهید و همچنین برنامه های پروژه، شما را قادر می سازد توجه مشتری های بالقوه را به خود جلب کند. این نرم افزار گزینه ایجاد یا ایجاد پروژه ها از ابتدا را به کاربر می دهد یا می تواند الگوهای طرح داخلی پروژه ای را انتخاب کند که شامل برنامه رویداد ، برنامه ساخت و ساز ، قالب های طرح پروژه وب طراحی و موارد دیگر می باشد.

  • GanttPRO یک راه حل مدیریت پروژه مبتنی بر ابر برای شرکت های کوچک و متوسط و همچنین کاربران خاص است. این نرم افزار نمودارهای گانت ، برنامه ریزی ، ردیابی پیشرفت و موارد دیگر را ارائه می دهد.
  • GanttPRO مدیران را قادر می سازد تا پروژه ها را با استفاده از رابط بصری برنامه ریزی کنند. کاربران می توانند بطور خودکار چندین کار پروژه را همزمان با قابلیت کشیدن و رها کردن GanttPro از نو تنظیم کنند. کاربران همچنین می توانند کارهای جدیدی را ایجاد کنند ، آنها را به اعضای تیم اختصاص دهند ، پیشرفت را ردیابی کنند ، بستگی به وظایف و نقاط عطف تعیین کنند و مسیرهای مهم را نقشه برداری کنند.
  • هرکسی از تیم پروژه می تواند نظراتی را در مورد کارها بگذارد ، پرونده ها را به وظایف پیوست کند و در مورد اقداماتی که سایر اعضای تیم انجام می دهند ، اعلان های زمان واقعی دریافت کند. اطلاعات پروژه می تواند در قالب PDF ، PNG ، XLSX و XML صادر شود. GanttPRO همچنین به کاربران اجازه می دهد نمودارهایی را از نرم افزارهایی مانند Microsoft Project و Excel وارد کنند.

 

  • ویژگی ها ، مزایا ، نقاط قوت محصول
        برنامه ریزی پروژه ها و سازماندهی کارها -
    GanttPRO از برنامه ریزی مبتنی بر اولویت برای سازماندهی وظایف مختلف مدیریت پروژه و پیگیری پیشرفت پروژه استفاده می کند. این نرم افزار اجازه می دهد تا نظارت فوری بر روی موضوعات مختلف پروژه ، کارهایی که انجام می شود ، وظایف در حال انجام ، وظایف معوق و آن دسته از کارهایی است که نیاز به اولویت بندی دارند. GanttPRO از نرم افزار PM برای کمک به مدیران پروژه برای همکاری و مدیریت مهلت استفاده می کند.
        برنامه های جامع و نمایشی پروژه - از طریق نمایش های بصری مؤثر ،
    GanttPRO به مدیران پروژه کمک می کند تا نمودار های آنلاین شگفت انگیز گانت را ایجاد کنند که می توانند در ارائه ها و گزارش ها گنجانده شوند. نمودارهای گانت نیز با استفاده از لینک مستقیم یا از طریق پست الکترونیکی می توانند فوراً به اشتراک گذاشته شوند. این حق به اعضای تیم و مشتریان امکان مشاهده و حتی ویرایش پروژه ها را می دهد. نمودارهای گانت نیز از نظر ماهیت بسیار نمایشی است و به راحتی با یک کلیک به PDF ، PNG و XLSX و iCal می توان صادر کرد.
        هماهنگی کارآمد تیم - تیم ها به راحتی می توانند هماهنگی لازم را داشته باشند و فرد بتواند اعضای مختلف تیم و وظایفی را که به آنها محول شده است ، مشاهده کند. هدف
    GanttPRO این است که روند ساماندهی اعضای تیم را آسان و واضح جلوه دهد. مرتب سازی وظایف توسط واگذاری ها به راحتی به پیشرفت پروژه کمک می کند و فعالیت های مختلف را هماهنگ می کند. هماهنگی پروژه همچنین اعضای تیم با انگیزه و مشتاق ایجاد می کند.

 

علی امکانی – دانشجوی مدیریت ساخت

 



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 46