ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
نوشته های من

دانلود فایل صوتی مصاحبه رادیو 808 با دکتر مهدی روانشادنیا با موضوع توسعه پایدار

دانلود فایل صوتی رادیوی شماره 65

http://civil808.com/article/ac/1731

تو این شماره از رادیو 808 به مفهوم توسعه پایدار در مهندسی عمران خواهم پرداخت ، مفهومی بینهایت بزرگ که متاسفانه منابع علمی از قبیل دوره آموزشی و کتاب تو این زمینه در کشور ما کمتر یافت میشود.

اگر از شنوندگان دائمی رادیو808 بوده باشید یادتون هست در شماره 55 رادیو 808 با موضوع محیط زیست و توسعه پایدار که با حضور دکتر مکنون برنامه ای خدمت شما تهیه و پخش کرده بودم نیز به این موضوع اشاره داشتم، اما اینبار در این شماره قصد دارم در ادامه همان مصاحبه ، با اشاره بیشتر به موضوع توسعه پایدار در حمل و نقل و مدیریت ساخت کشوربا هم با جنبه های دیگری از مفهوم توسعه آشنا بشیم. در همین راستا نیز از دو تن از اساتید خبره تو این زمینه در کشور دعوت به مصاحبه نمودم.

در ابتدای این شماره از رادیو 808 گفتگویی دارم با جناب دکتر مهدی روانشادنیا مدیر گروه مدیریت ساخت دانشگاه علوم و تحقیقات تهران که از ایشان سوالاتی در خصوص مفهوم توسعه و راهکار های موجود جهت توسعه پایدار مهندسی در کشور داشتم.

دانلود فایل صوتی رادیوی شماره 65

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آشنایی با میهمانان این شماره از رادیو 808:

دکتر مهدی روانشادنیا

عضو هیأت علمی و مدیر گروه های راه و ترابری، حمل و نقل و مدیریت ساخت دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

دکتر روانشادنیا با مدرک دکترای مهندسی عمران در گرایش مهندسی و مدیریت ساخت، دارای بیش از 50 مقاله فارسی و انگلیسی در زمینه های مهندسی، اجرا، قراردادها و مدیریت پروژه های عمرانی است. از جمله کتب وی میتوان به "اصول، مقررات و روش های مدیریت پیمان طرح های عمرانی"، "مرجع مدیریت ماشین آلات عمرانی"، "مرجع مدیریت ایمنی در پروژه های عمرانی"، "ایمنی ماشین آلات عمرانی"، "اصول، روشها و مدیریت قرارداد طرح های عمرانی"، "استاندارد تخریب ساختمان ها"، "آیین نامه ایمنی تخریب سازه ها"، "تأسیسات تولید مصالح سنگی (سنگ شکن)"، "مدلسازی اطلاعات ساختمان سبز" و "از مدیریت پروژه تا مدیریت سبد پروژه ها" اشاره کرد.

وبسایت شخصی دکتر روانشادنیا - پروفایل در لینکدین







آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 48